Harrbi müşterilerini tam ve zamanında bilgilendirmeye önem verir. Bu nedenle bilgilerin net ve anlaşılır olmasına özen gösterir. Özellikle müşterilerine tutabileceği sözler verir, dürüst ve açık iletişim kurar.
Böylelikle 'Müşteri bilgilerinin gizliliği' ilkesine sadık kalarak hizmet verir. Bundan dolayı Harrbi müşteri odaklı yaklaşım ile gelen talep ve şikayetleri; en kısa sürede ve gizlilik ilkesi çerçevesinde, şeffaf, anlaşılır, objektif, etkin ve verimli bir şekilde ele alarak, yasal mevzuat ve sözleşmelerden gelen yükümlülüklere uygun, her zaman erişilebilir olacak şekilde cevap vermeyi, gidermeyi taahhüt eder.
Harrbi olarak çalışanlarımızın katılım ve gayreti ile paydaşlarımızın ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak için hizmetler gerçekleştirmek, bu bağlamda müşteri memnuniyetinin artırılmasını ve sürdürülmesini sağlamak en önemli görevimizdir.
Harrbi çalışmalarını sürdürürken çalışanları, müşterileri ve tedarikçileri ile ilişkilerini güven ve sadakate dayalı sürdüren büyük bir aile olduğunun bilincindedir. Harrbi ailesinin çalışanından müşterisine her ferdi, tüm ilişkilerinde adil olmayı gözetir. Başarısının temelinde, etkin, inovatif ve ahlaklı iş yapma tarzı yer almaktadır.
Müşteri Odaklı Yaklaşım: Sizler tarafından iletilen şikâyetler geri bildirime açık şekildedir.
Harrbi Efsane Lezzet yaptığı işlemleri şikâyetin iletilmesinden sonraki tüm aşamalarda sizler ile paylaşmakta ve müşteri odaklı bir yaklaşım sergilemektedir.
Gizlilik: Kişisel bilgileriniz sadece kuruluş içerisinde şikayetin ele alınması amacıyla elde edilebilir şekildedir, sizler bu durumun açıklanmasına açıkça rıza göstermedikçe, bu bilgiler saklı kalmaktadır.
Objektiflik: Her bir ileti, adil, objektif ve tarafsız olarak değerlendirilmektedir. İşletmeleri, sürekli yeniliğe sürükleyen itici güç, müşterinin sadakati ve devamlılığıdır. Bu sürekliliğin sağlanması ancak müşteri memnuniyeti ile mümkün olabilir. Harrbi Efsane Lezzet kendi iş yöntemine göre stratejiler geliştirir.
Harrbi müşterilerinin başarısını Harrbi Efsane Lezzet başarısı olarak algılar ve bu motivasyonla çalışır. Bu yüzden toplam kaliteye en ekonomik, en hızlı ve en kısa yoldan ulaşarak tüm kesimlerin güvenini kazanmak ve bunu sürdürebilmek ve iyileştirmek en önemli Müşteri Memnuniyeti ilkesidir.
